Jeden z pilířů florbalu, tak by se dala pojmenovat florbalová značka UNIHOC. Ta se nyní stala jedním z hlavních partnerů turnaje Hummel Open Game, a také klubu Hattrick Brno. Spolupracovat budou obě strany minimálně čtyři roky a to z plánovaných společných projektů není zdaleka vše.
Petře, proč jste se rozhodli pro spolupráci právě s Hattrickem a turnajem Open Game?
Klub má všechny atributy, které u takových spoluprací hledáme, mládežnickou strukturu, rostoucí počet členů, zázemí, svoje klubové projekty jako je turnaj, AFL, které naší prezentaci posílí a hlavně doufáme, že zhodnotí.
Obě dvě strany nabízejí vysokou kvalitu a hodnotu, jaká ve florbalovém prostředí existuje. Také nám vyhovuje posílení naší pozice v regionu, pomůžeme sobě i naším obchodním partnerům.
V čem vlastně taková velká spolupráce spočívá?
Vždy u takových spoluprací je to o vyváženosti spolupráce, v posledních letech se kolem klubů vytvořila jakási „bublina“ a jejich hodnota „narostla“, především díky tomu, že se některé konkurenční značky ve snaze dostat se více na trh podbízejí...
Troufám si však říci, že s Hattrickem a Danem Koubkem jsme našli společnou řeč. Jsou to také obchodníci, vědí, že od nás dostanou budget - prvotřídní materiál a servis a my od nich maximální podporu značky v klubu, prostor pro prezentaci, prodeje. A při 4 leté spolupráci je čas na vývoj spolupráce, odstranění počátečních „nemocí“, obě strany budou 100% spokojeny o tom jsem přesvědčen.
Jak dlouho trvaly celé námluvy ke spolupráci?
Čas strašně rychle letí, v kontaktu jsme byli od listopadu/prosince 2013
Jsou pro Vás důležitější mládežnické týmy, nebo se budete zaměřovat na výkladní skříň klubu?
Uvedl jsem to už v předchozím, pro nás je důležitá celková struktura klubu, počet členů, samozřejmě mládež především, další aktivita a projekty klubu. My v Unihoc/Spinflo florbalem žijeme roky, není to jen o obchodu, rozhodně jsme nikdy nerezignovali na sportovní růst a kvalitu. Moje myšlenka je, že s růstem kvality a florbalu a zvyšováním její sportovní úrovně, posilování kvalitních klubů, kteří pracují s mládeží, přinese i nám zisk v podobě sázky na větší kvalitu materiálu, a ten my samozřejmě máme jeden z nejlepších. Florbalu, tak jak byl/je často prezentován, přináší „medvědí“ službu megalomanská slova o statisicích hráčů, 100 nových klubů, důležitá je kvalita a zdokonalování těch stávajících, tak aby rodiče-děti věděli, že pokud se rozhodnou pro florbal v klubu, rozhodují se pro SPORT, nikoliv pro kroužek, družinu... Klub jim přinese kvalitní podmínky, přípravu, naučí je vlastnostem důležitým pro život a do nich se vyplatí investovat.
Takže shrnutí, klubová kultura, mládež, důraz na sportovní kvalitu je velice důležitý aspekt, třešinkou zůstává, že A tým má ambice jít také co nejvýš, schází mu k tomu už jen kousek. To jestli to bude za rok/dva/tři je v tuto chvíli jedno.
Budeme tedy všechny značky nyní na Moravě vídat častěji?
Určitě, je to jedno z nejdůležitějších center, možná s nejvyšším potenciálem.
Na co se mohou příznivci UNIHOCu těšit na Open Game?
Open Game letos je spíš o ozkoušení, budou zde samozřejmě naše prezentace-prodej, ať už naše přímo nebo prostřednictvím našich partnerů-Hattrick/Florbal.com. U prodeje se mohou těšit samozřejmě na dobré ceny, sezóna 13/14 končí, ceny jsou maximálně dole.... Kolekce 14/15 a její novinky jdou do prodeje až v průběhu července, ale již nyní můžu říct, že jak Unihoc, tak Zone budou mít nové čepele a troufám si říct, že nejpovedenější za poslední sezóny. Kolekce budou jako vždy velmi široké, Unihoc pak poprvé ve své historii, po 3 letém vývoji začíná s kolekcí bot, 2 typy pánských halovek, jedny dámské, jedny speciální brankařské, jedny dětské/juniorské, a pak také jeden typ běžeckých. Věřím, že si najdou svého zákazníka.